קבינט הקורונה יתכנס הערב: בחמישי יתקבלו החלטות על יציאה מהסגר

    איתי גדסי No Comments on קבינט הקורונה יתכנס הערב: בחמישי יתקבלו החלטות על יציאה מהסגר

    לאחר שבמשרד הבריאות ביקשו לבטל את הדיון בקבינט הקורונה לאור חוסר הנתונים מהחגים האחרונים, בהתייעצות במשרד ראש הממשלה הוחלט לכנס את הקבינט היום, אך ביום חמישי יתקבלו ההחלטות להקלות ראשונות בסגר כמו פתיחת מסגרות לגיל הרך

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהתייעצות שהתקיימה לפני זמן קצר, עמדו ראש המל"ל, מנכ"ל משרד הבריאות, פרויקטור הקורונה ויועצים נוספים על הקושי לקבל כבר עתה החלטות על הקלות בסגר, מאחר שהתחלואה עדיין ברמה גבוהה ולכן עדיין לא ניתן להעריך את השפעות ארועי חג סוכות ושמחת תורה.

    במהלך ההתייעצות הוצגו עיקרי חוות הדעת של פרופ׳ דב שוורץ, פרופ׳ ינון אשכנזי ופרופ׳ אלי וקסמן. פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו הביע דאגה רבה מכך שלמרות תנאי הסגר עדיין נדבקו 3000 איש ביום.

    על כן, בהתייעצות שהתקיימה בין ראש הממשלה, שר הביטחון, שר הבריאות ושר המדע, הוחלט לכנס היום את קבינט הקורונה שידון בנתוני התחלואה, בתכנית יציאה מסודרת לפי שלבים וקריטריונים.

    בהתאם לנתונים ומגמות התחלואה, ביום חמישי ידון הקבינט האם לבצע מהלך מקדמי בשבוע הבא במסגרתו יפתחו עסקים קטנים ללא קהל, טייק אוואי ופתיחת מסגרות הגיל הרך.

    מוקדם יותר פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אמר היום, כי אם קבינט הקורונה לא יתכנס היום נצטרך להאריך את הסגר בעוד מספר ימים. שר האוצר מעוניין להביא לאישור מיידי את פתיחת העסקים ללא קהל.



    0 תגובות